Skargi i Wnioski

Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku

Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku w Komendzie Miejskiej Policji w Ostrołęce

Skargi/wnioski można składać:

  • listownie na adres:

Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

       ul.Janusza Korczaka 16

       07-409 Ostrołęka

  • faksem – na numer: 47 704 14 09
  • za pośrednictwem e-PUAP – adres strony internetowej www.epuap.gov.pl.
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres kmpostroleka@ra.policja.gov.pl

WAŻNE!

Warunkiem rozpatrzenia pisemnej skargi (wniosku) jest podanie adresu pocztowego do korespondencji. Zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Skarga powinna zawierać:

  • imię i nazwisko skarżącego;
  • dokładny adres zamieszkania (miejscowość, kod pocztowy, ulica, numer domu, numer mieszkania);
  • dokładny opis zdarzenia.

 

W sytuacjach wymagających podjęcia natychmiastowej interwencji należy kontaktować się z najbliższą jednostką Policji pod numerem telefonu 112.

Metryczka

Data publikacji : 27.09.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Osoba udostępniająca informację:
Tomasz Żerański

Nawigacja

do góry